
Jaka rolę spełnia eRzecznik marki?
Promocja przedsiębiorstwa jest kluczowym zadaniem każdego właściciela firmy. Bez działania w tym kierunku firma nie ma szans na przebicie się […]
Promocja przedsiębiorstwa jest kluczowym zadaniem każdego właściciela firmy. Bez działania w tym kierunku firma nie ma szans na przebicie się […]
Bardzo wiele młodych ludzi, którzy stoją przed wyborem studiów zastanawia się czy studia marketingowe są wciąż dobrym rozwiązaniem. Jeżeli chodzi […]
Kim jest influencer? Jaki jest koszt współpracy z influencerem? Rynek jest w dzisiejszych czasach bardzo nasycony treścią i przekazem reklamowym […]
Promocja w Internecie, a szczególnie w mediach społecznościowych jest jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do grona swoich odbiorców. Dzięki […]
Coraz więcej firm na rynku sprawia, że konkurencja rośnie, a ponieważ konkurencja rośnie firmy muszą szukać nowych rozwiązań, które pozwolą […]
Internet daje markom wiele możliwości, jeżeli chodzi o promocję. Firmy mogą dopasowywać do siebie, do swoich preferencji i wymagań różne […]
Instagram stał się narzędziem promocyjnym, nie jest już tylko miejscem, gdzie można dzielić się z obserwującymi ciekawymi zdjęciami z różnych […]
Zanim sprawdzimy, czy warto inwestować w marketing szeptany, dobrze jest dowiedzieć się, czym w ogóle on jest. Wielu ekspertów z […]
Miliony użytkowników Internetu codziennie przeszukuje sieć w nadziei, że znajdzie tam oczekiwane treści. Czasem są to zwykłe banały, częściej jednak […]
Stworzenie interesującego tekstu, który zainteresuje rzeszę obserwatorów to często niemałe wyzwanie. Wiele mówi się o treściwym wstępie i chwytliwym tytule, […]