
Marketing dla branży turystycznej w czasie pandemii
Epidemia sprawiła, że całe nasze dotychczasowo życie zostało wywrócone do góry nogami. Zarówno te prywatne, jak i zawodowe. Firmy stanęły […]
Epidemia sprawiła, że całe nasze dotychczasowo życie zostało wywrócone do góry nogami. Zarówno te prywatne, jak i zawodowe. Firmy stanęły […]
Newslettery i mailingi to potężna broń w walce o uwagę klienta. Są świetnym sposobem na przypomnienie o sobie dotychczasowym klientom. […]
Towary od wiertarek po herbatę są dziś reklamowane jako zrównoważone, zielone i naturalne. Klienci pozytywnie reagują na takie zapewnienia – […]
Młodzi ludzie mają teraz mnóstwo znajomych. Posługują się „swoim językiem”, dlatego też rosnącą popularnością cieszy się TikTok. I to również […]
Założenie firmowej strony internetowej ma na celu dotarcie do jak największej ilości osób. W XXI wieku większość osób przed podjęciem […]
Marketing w świecie realnym jeszcze nie umiera. Czasem internetowy potrzebuje wsparcia ze strony tradycyjnej reklamy. Połączenie marketingu tradycyjnego i internetowego […]
Marketing to żywioł, jednak w tym reklamowym szaleństwie trzeba równocześnie pamiętać o tym, żeby znaleźć metodę mierzenia skuteczności podejmowanych działań. […]
Copywriter to zawód, który w ostatnim czasie zyskał na znaczeniu. Każda dobra agencja marketingowa potrzebuje mistrza lekkiego pióra w swoich […]
Allegro zna prawie każdy, a większość z nas przynajmniej raz dokonała tam zakupów. Portal stał się znakiem rynku e-commerce i […]
Nawet małe firmy o lokalnym zasięgu zaczynają się przenosić w strefę wirtualną. Większość z nich bazuje właśnie na klientach pozyskiwanych […]